Webáruház keresőoptimalizálás 2018-03-13T15:21:02+00:00

Webáruház keresőoptimalizálás – elengedhetetlen a magas látogatottság érdekében

Működő webáruházak esetében az egyik legnagyobb problémáz az szokta okozni, hogy nincs elegendő vevő és nincs elég vásárlás. Ez pedig visszavezethető egészen arra, hogy nincs elegendő látogató, vagy nem azok találják meg az oldalt, akiket a célcsoportnak szánt az üzemeltető. Épp ezért nem úgy alakul a bevétel sem, ahogyan azt eleinte tervezte az ember. Ez ellen viszont tudunk tenni, és meg tudjuk sokszorozni az érdeklődőket, mely jelentős bevétel növekedéssel is jár.

Keresőoptimalizálás – webáruházak esetében kötelező folyamat

Hogyan fogjuk elérni azt, hogy a nézettség növekedjen folyamatosan, így a vásárlások száma és a forgalom is? Erre több sikeres webáruház projekt után biztosan tudjuk mondani, hogy nincs bevált recept, amit minden webáruházra rá lehet húzni. De van egy optimalizálási metódus, mely a korábbi ügyfeleink esetében jelentős sikereket ért el. Ez pedig a legtöbb esetben szervezett folyamattal, és átgondolt tartalom marketinggel nem várt magasságokba repítheti a webshopot.

SEO Webshopok részére – tömeges érdeklődőszerzés és látogatottságnövelés

A keresőoptimalizálás egy összetett és több fontos elemből álló hosszútávú stratégia. Ha valaki kellő türelemmel vág bele, akkor tevékenységétől és kulcsszavaitól függően 6-10 hónap alatt az első találatok közé kerülhet. Így folyamatosan magas látogatottsággal számolhat webáruházában. A folyamat abban különbözik a Google AdWords rendszerétől, hogy itt nem kell folyamatosan fizetni a kattintásokért, a látogatók az organikus találati lista elejéről érkeznek, méghozzá igen szép számban. Így lehet hosszútávon portábilisan működtetni ma egy modern webáruházat.

Mi kell az első oldal legjobb helyeihez?

  • Keresőoptimalizálás: a webáruházat optimalizálni kell, és meg kell teremteni az alapokat a későbbi projektekhez. Így a Google által megadott szabályok szerint a felhasználók számára leginformatívabban tudunk tökéletesen tartalmakat megjeleníteni. Ügyelve a mobilos használhatóságra, a biztonságos böngészhetőségre, és a sebességre, mely igencsak fontos szempont a mai modern oldalak esetében.

  • Linképítés: a SEO egyik legfontosabb eleme, hiszen enélkül nem lehet komoly helyezéseket ma már elérni. Nem mindegy, hogy hogyan fogunk hozzá. Szükséges az, hogy változatos és értékes domainekről épüljenek a linkek, melyek magas értéket képviselnek a Google számára is. Ezek a domainek külön szerverről, vagy IP címről kell, hogy az oldalra mutassanak. Az sem mindegy, hogy milyen minőségű tartalomból érkezik a link. Ezért ma már csak a prémium linképítés lehet hosszútávon hatással a webáruházra.

  • Tartalom fejlesztés: a keresőoptimalizált, linkekkel erősített oldalak esetében is szükséges a folyamatos tartalom bővülés. Ez persze egy webáruház esetében az új termékek miatt adott, de ha a meglévő sláger termékeink leírásait bővítjük, kategóriáink informatívabbá tesszük, akkor nem csak a Google fogja ezt honorálni, hanem látogatóink is. Magasabb konverzió és gyorsabb előresorolás záloga a minőségi és átgondolt tartalom fejlesztési stratégia.

Weboldal készítés - Egyedi weboldal gyorsan, professzionálisan

Keresőoptimalizálás 0. lépése a pontos audit

Ha nem tudjuk pontosan hol is tartunk most, akkor nem fogjuk azt sem tudni, hogy merre lenne célszerű tovább haladnunk. A keresőoptimalizálás 3 nagy részegységéből csak akkor fogjuk tudni, hogy mi hozza a nagyobb eredményt, ha egy alapos audittal kezdünk.

Kapcsolatfelvétel

Azt már tudjuk, hogy webáruház esetében a legfontosabb a keresőoptimalizálás. A növekvő PPC AdWords és Facebook kattintási árak mellett, csak a SEO folyamatok jelentenek hosszútávon profitábilis megoldást. Viszont webáruházak tucatszám indulnak el úgy, hogy a tulajdonosnak fogalma sincs arról, hogy mely folyamatoknak kellene rendben lennie. Pedig ha már a tervezési szinten az optimalizálással számolunk, akkor a hamarabb érhetünk el sikereket. Ha webáruház indításán gondolkozik vegye fel velünk a kapcsolatot.

A legtöbb esetben már csak akkor keresnek fel bennünket, amikor hónapokon keresztül nem jön a forgalom és alig nézegetik a webáruházat a látogatók. Sajnos épp ezért átfogó képünk van arról is, hogy a webfejlesztők sok esetben zseniális technikai megoldásokat részesítik előnyben a SEO optimalizálással szemben.

Miben más a webáruház keresőoptimalizálás?

Az optimálisan SEOzott webáruház esetében egy olyan koncepció mentén kell gondolkozni és haladni, mely a programozási alapoktól a front end megoldásokig terjed. Hosszabb távon kell a munkafolyamattal számolni. És mivel a felépítés és a tartalom másabb, mint egy weboldal esetében más koncepció mentén kell elindulni. Fontos, hogy ez a koncepció arról szól, hogy mi jó a látogatók számára. Tehát korábbi projektjeink során tapasztaltuk, hogy egy általunk felépített induló webáruház jobban konvertált, mint egy SEO projekt előtt álló több éve működő webshop.

A webáruház esetében a keresőoptimalizálás szinte egyet jelent a megfelelő saját egyedi termék leírásokkal, tesztekkel, melyek a kulcsszavakat tartalmazzák. Saját egyedi fotók és beszédes leírások hatalmas forgalomnövekedést jelenthetnek. Ugyan ez igaz a kategóriákra, termék típusokra, termék családokra. A legtöbb esetben sajnos ezen dolgok hiányosak.

Ha szeretne több forgalmat, akkor keressen fel bennünket elérhetőségeink bármelyikén!

Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Duplázza meg forgalmát, rövid idő alatt